Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 lutego 2012

I love you and it's killing me.

z powodu jutrzejszego dnia mam małego dołka, ale przynajmniej spędze jutro trochę czasu z przyjaciółką oglądając filmy o miłości. a co tam, zrobię sobie na przekór.
w dzisiejszym poście mam dla Was zdjęcia dzisiejszych zakupów, prezent od taty, inspiracje z odrobiną złota i kilka zdjęć z Burlesque. zakochałam się w tym filmie, choreografiach, ciuchach, myzyce i w Aquilerze.

I think that tomorrow I will have a small hole, but at least spend some time with my friend and we gonna watching movies about fucking love.
in today's post I have for you pictures my shopping, gift from my dad, inspired with a touch of gold and a few photos from Burlesque. fell in love with this film, the choreography, costume, music and in Aguilera.





New Yorker

 
 
H&m
 
 
 
 
 



 foreign magazines are a gift from my dad.


 
 















15 komentarzy:

  1. Piekne inspiracje! Nie martw sie, ja tez spedzam walentynki sama, ale co zrobic ;) zyje sie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty z deezee zawsze śliczne : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzdychałam do tych butów już nie jeden raz. : )) Złoto jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze buty z deezee strzał w 10! ; o chciałabym znać Twoją opinię jak się trzymają na nóżce i jak się w nich chodzi:)
    A po drugie świetne inspiracje wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne rzeczy! Najbardziej urzekły mnie buty :) Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanaiwałam się nad tymi spodniami, jednak jakis wewnętrzny głosik mówił, że nie będą mi pasować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your comment, very nice of you! :) Love the wedges up there!

    http://cupidjazmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie są złote, dobrze widzę? Genialne! Ja ostatnio upolowałam spódnicę w podobnej tonacji złota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje;D.
    Spodnie jakie zakupiłaś widziałam, dość oryginalny materiał;).
    Będzie mi miło jak rzucisz okiem na moje projekty;).
    lovagex3.blogspot.com;).

    OdpowiedzUsuń